نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

سفر به خانه خدا

1392/11/9 17:27
535 بازدید
اشتراک گذاری

عکی

 

 

عکس

ناز خوشگلم سلام.میخوام برات از یه سفر خوب بگم .سفر به خانه خدا.سفری که تو هفت ماهه تو دل مامانی بودی .اصلا قرار نبود که برم ولی به برکت وجود توقسمت شد که بریم.انشالاه باشه تا سه تایی بریم.عسلم خیلی حس خوبی بود.چون بودن من با تو کنار خانه خدا و مدینه متفاوت از سایر بودنها بود.ولی عزیزم همه ی لحضه های ناب رو تو اونجا حس کردی ومن اینو کاملا حس میکردم.ان شالاه قسمت همه ی اونایی که ارزو دارن برن بشه

عکسعکس

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان آیهان
22 دی 92 18:06
زیارت قبول مامانی
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
ممنون عزیزم قسمت خودتون
زهرا مامان کوشولو
23 دی 92 0:28
زیارت قبول عسیسم .نی نی عین عروسک خوشگلهخدا حفظش کنه
بابایی
26 دی 92 14:49
Haji my little lady
مامان هیمن
9 بهمن 92 17:11
زیارت قبول عزیزم ایشالا قسمت بشه سه ایی به هم برین.ماشالا چه دختر نازی مث اسمشون زیبا هستن خدا حفظش کنه
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
ممنون ایشلاه قسمت شما .نظر لطفتون
فاطمه
10 بهمن 92 16:11
سلام فاطمه جون.من فاطمم....دختردوستتون. فرزانه....ماشالا نیکاجون خیلی شیرینه....خیلی دوس دارم ببینمش ولی قسمت نشده...ایشالاکه دختر خوبی براتون بشه عوض من بوسش کنید....خدافظ
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی.دلم براتون تنگ شده قربونت
مریم
11 بهمن 92 14:32
زیارت قبول.نی نی نیکا عشقه عشق !عروسسسسک
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
قربان شما ایشالاه قسمت خودتون
مریم
15 بهمن 92 12:48
ممنون مامان نی نی نیکای عروسک! منم شمارا با اجازتون لینک کردم ببوس خوشکل خانمو.
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسی مریم جون
مامان سلدا
7 تیر 93 13:12
زیارت خانومی .انشالله با نیکا جون برید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي ماماني حتما