نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

تولد دوسالگي نيكا جون

نيكا جون تولد دوسالگيت مبارك خوشگل مامان . دو سال به سرعت برق باد امد ورفت ونيكاي من دوسال بزرگتر شد .با تموم شدن دوسالگي يه حس عجيبي به ادم دست ميده .شايد كودكت اونقد بزرگ شده ديگه خيلي راحت منو مادر ،مامان جون ،ماماني صدا ميزنه .همه ي خواسته هاشو راحت بيان ميكنه .كاملا محسوس بزرگ شدنش. وهرچه بزرگتر ميشه اين حس مادر بودن زيباتر ودلنشيتر ميشه. ومن عاشقانه دوستت دارم تولد دوسالگي نيكا جون رو يه سفر به مشهد رفتيم .به همين خاطر يه تولد كوچولو سه نفري تو هتل برگزار كرديم .اي جونم نيكاي عزيز به همين تولد هم كلي ذوق ميكرد   جشن تولد سه نفري در هتل  منتظر در...
24 شهريور 1394

نوروز 94 نیکا جونی

نیکای عزیزم لحظه تحویل سال 94 ساعت 2:15 شب بود و تو خواب بودی. دومین روز تعطیلات تصمیم گرفتیم بریم کرمانشاه .با سعیده جون وحمید.سفر خوبی بود خیلی خوش گذشت اولین روز عید نیکا جون اماده شده بره عید دیدنی سفره هفت سین در کرمانشاه نیکا در طاق بستان نیکا دربیستون     ...

سفر به جزيره قشم

پروازمون ساعت 12/30 روز پنجشنبه مورخ 93/09/13 بود وقتي رسيديم فرودگاه . با ديدن سالن بزرگ فرودگاه دوس داشتي بدو بدو كني . منم همكاري كردم وپا به پاي تو اروم ميومدم.سوار هواپيما كه شديم خوابيدي تا اينكه تو فرودگاه قشم بيدار شدي. سفر كوتاهي بود ولي خوب بود. متاسفانه تو زود خسته ميشدي و بهانه ميگرفتي يه جورايي احساس دلتگي ميكردي. روز برگشت تو فرودگاه قشم حسابي گريه كردي فك كنم خسته بودي از سفر با رسيدن به فرودگاه مهراباد وديدن ماشينمون حسابي ذوق كردي الهي فدات بشم كه اينقد احساساتي هستي نيكا كنار كاكتوسها در فرودگاه قشم   غار خربس در قشم . غار جالبي بود نيكا با ديدن غار حسابي وحشت كرده بود دره ستارگان. (...
18 آذر 1393

سفر به مشهد

سلام به نیکای عزیزم: اینکه میگن به جاهای زیارتی باید دعوت بشی راست گفتن .نه قسمته و نه همت. فقط وفقط دعوت باید بشی ما اصلا برنامه ی رفتن به مشهد رو نداشتیم که یهو خاله مریم جون زنگ زد و گفت داریم میریم مشهد برنامه تون جوره بیاید ؟ ما هم از خدا خواسته قبول کردیم . من که اصلا باورم نمیشد. چون بالاخره ماه رمضان وکارو بدون هیچ برنامه مگه میشد؟ ! ولی شد .نیکا جون باور کن که خود امام رضا مارو دعوت کرد اصلا بخاطر تو دختر گلم امام رضا مارو هم دعوت کرد. .شب بخوابی صب بلند شی بری مشهد بدون هیچ برنامه ی قبلی . بالاخره روز 23 تیر رفتیم و روز 27 تیر برگشتیم. خیلی خوش گذشت .ماه رمضون اونم شب قدر تو حرم اما م رضا بودنی یه صفای دیگه ای داره .امید...
6 مرداد 1393

گشت و گذارهاي نيكا جون

سلام دختر گلم اين روزا حسابي سرم شلوغ بود بابت اسباب كشي كه داشتيم .ومن فرصت نداشتم بيام وبلاگت وبرات بنويسم.با اين حال به تو خوش ميگذره اخه اخر هفته ها رو ميريم گردش و تو هم حسابي ذوق ميكني كلا تو جمع بودن رو دوس داري وهركسي را ميبيني مخصوصا خانمها رو حسابي ميخندي ولي رابطه خيلي خوبي با اقايون نداري كمي سخت قبولشون ميكني. كم كم دايره لغاتت هم داره زياد ميشه اين روزها ميگي م م ن ن ولي بيشتر  دد را استفاده ميكني وروجك من از الان بابايي هستي.در حال حاضر نميتوني چاردست وپا بري ولي دنده عقب ميري.وقتي چيزي ميخواي يا از دستت چيزي رو ميگيريم چشماتو ميبندي ودستاتو ميكوبي به پاهات گريه ميكني .خلاصه از الان داري زور ميگي.بهت ميگم دست دس...
14 ارديبهشت 1393

سفر به تهران

سلام نیکا جونم تعطیلات نورزو 93 رو   تصمیم گرفتیم تهران گردی داشته باشیم .دو روز اول فروردین حسابی دید وبازدید کردیم روز سوم فروردین را به همراه عمه مریم به سمت تهران خونه عمو حرکت کردیم یه جورایی در واقع اولین مسافرتت بود .من تهران انتخاب کردم که مثلا مسافت نزدیک بود ونمیخواستم اذیت بشی . تقریبا مکانهای دیدنی تهران رو رفتیم.دختر خوبی بودی اذیت نکردی ولی حسابی خسته میشدی   روز چهارم فروردین امیر محمد هم به جمع ما اضافه شد .امان از دست شما نی نی های شیطون نی نی های ما شامل نیکا و امیر علی وامیر محمد یکی دوتا عکس از نیکا در مسافرت نیکا در کاخ سعد اباد نیکا در دریاچه خلیج فارس     ...