نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

بهار وتابستان نيكا جون

1395/5/27 9:16
846 بازدید
اشتراک گذاری

دنياي بچگي هاتو دوست دارم ....

دنياي عروسك بازيهاتو دوست دارم....

دنياي گريه ها وخنده ها تو دوست دارم....

ناز چشمات دل و دنياي من شده.....

امسال نيكا رسما با ماماني به استخر ميره وكلي ذوق واب بازي. دخترك شيطون من هربار كه از استخر ميادبا شيرين زبوني ميگه: مامان من وقتي پسر شدم ميخوام با بابايي برم استخر خب الهي من فداي خوشگليت بشم. 

اين روزهاي نيكا به روايت تصوير

اينم يه عكس از اول صبح كه نيكا خواب آلو ميره مهد

 

 

بوي موهات زير بارون

بوي گندم زار نمناك

بوي شوره زار خيس

بوي خيس تن خاك

 

کار ِ رود رفتن است
کار ِباد، آمدن
کار ِعشق، بردن است
کار ِدل، باختن ...

کار ِمرگ هر چه هست
کار ِماست
  عاشقانه زیستن.

 

 

 

گيسوان طلايي دختري

سفر به شمال مورخ95/03/14

سفر به اروميه مورخ 95/04/16 عيد فطر

اولين نقاشي حرفه اي دختري بطور ناخوداگاه

نيكايي در تولد انيسا 

نيكا جون در تولد سلدا وحسنا

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مریم
1 مهر 95 20:27
ای جان دخمل گیسو طلا چه فضای خوبی مهدش داره خوشبحال نیکا گلی
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
قربونت مريم جووون ارين نازم رو ببوس
مامان الینا
13 مهر 95 19:48
سلام فاطمه جان ماشالا نیکا جونی خیلی ماه شده قربونش برم