نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

5 ماهگی نیکا جون

1392/11/20 15:24
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیکا جونم با تموم شدن ماه 5 وبزرگتر شدنت عشق من وبابایی هم هروز وهروز به تو دختر عزیز بیشتر میشه وتو با حرکات شیرینت دوست داشتنی تر میشی.این روزا دیگه میتونی بشینی بچرخی پاهاتو میگیری. وکم کم غذای کمکی میخوری .اولین غذای کمکیت لعاب برنج بود.دیروز که 92/11/16 بود برای بار اول لعاب برنج خوردی. شب شام خونه ی خاله رویا دعوت بودیم.مهمونی که میشه فک کنم بهت خیلی خوش میگذره چون همش تو بغل هستی ویه لحظه رو زمین نمیمونی. نصف شب همون روز چند بار بطور وحشتناکی گریه کردی وجیغ زدی نمیدونم لعاب برنج اذیتت کرده بود یا چیز دیگه؟اینم چندتا عکس از نشستنت برای اولین بار

عکس

عکس

عکس

عکسی

پسندها (2)

نظرات (12)

خاله مریم
17 بهمن 92 19:42
نیکای خوشگل وخوش خنده ی من خیلی خوشحال شدم برات آرزوهای خوب خوب کردم. دوستت دارم.
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
منم دوستت دارم خاله جون
بابای ملیسا
17 بهمن 92 22:16
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک به خاطر نوشته ها و عکس های زیبای وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، با موضوعیت عکسهای خواب ملیسا به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر قدم رنجه کنید و به وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا ، تشریف بیارید . منتظر حضور سبز شما و نظرات و یادگاریهای ماندگار شما در وبلاگ ملیسا هستیم .
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
ممنون حتما به وبلاگ ملیسا جون سر می زنیم
عمر رضا
19 بهمن 92 16:41
شیرییییییین ، واویلا حالیم خراب اولدی میخام بیام خونتون بخورمت ، تو وایسا
عمو رضا
19 بهمن 92 16:43
ببخشید نیکا خانوم اون عمو بود نه عمر
مامان هیمن
19 بهمن 92 20:20
خدا حفظش کنه چه دخمل ناز خوشگلی
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان هیمن
19 بهمن 92 20:28
مامانی برنجه چه نوع برنجی بود نمک که نزدی دخترمون اذیت شده یهو که زیاد ندادی؟]
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
برنج ایرانی بود نمک نداشت شاید بار اولش بوده بخاطر اون بوده
دایی مجید و زن دایی مریم
21 بهمن 92 20:56
وای عسلم دلم برات تنگ شد. چقدر ناز میخندی . صندلیت راحته عزیزم؟ قربون خندت
سلدا جون
21 بهمن 92 20:58
ای جان عسل.قربونت شم.
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
قربونت برم عمه جون
حدیث جووووووووووون
21 بهمن 92 21:00
عمه جون سلدا و حسنا وقتی که عکس نیکا جونو میبینن از خوشحالی پر در میارن . ومخصوصا سلدا که همش پشت سر هم میگه جان عسل. حسنا هم بالا و پایین میپره و دست میزنه. خدا حفظش کنه.
مریم مامان آرین
22 بهمن 92 14:20
ای جانم ..عروسک قشنگ و دوست داشتنی!
مامان پرنیا
26 بهمن 92 21:11
سلام چه فرشته کوچولوی نازی داری من وبلاگشو لینک کردم خوشحال میشم به وبلاگ پرنیای منم سر بزنی
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
سلام مامانی ممنونم.حتما
زهرا مامان کوشولو
30 بهمن 92 12:34
اااااالهی چی نی نی نازی .شبیه عروسکاست . حتی خوشگل تر از اونا
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسی عزیزم