نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

نوروز 95

1395/1/31 10:03
616 بازدید
اشتراک گذاری

سال 94 با تمام خوشي ها وسختي ها سپري شد. وتنها لحظات خوب وشيريني كه بوده رو سعي ميكنم به تصوير بكشم و تو ذهن باقي بمونه. 

نيكا جونم يه بهار ديگه اومد ومن شاهد بزرگ شدن تو دختري هستم واز هر لحظه اش لذت ميبرم و وجود تو در زندگي من وبابا جون بيشتر معني ميده .اميدوارم هميشه سلامت باشي گلم. محبت

برنامه ي تعطيلات سال 95 سفر به شيراز بوده.خدارو شكر سفر خوبي بود و همسفرهاي خوبي داشتيم پرازخاطره هاي شيرين وبياد ماندني.

لحظه تحويل سال

 

 

بعد از اتمام تعطيلات نيكا اماده شده بره مهد كودك

 

پسندها (7)

نظرات (7)

خاله سعیده جون جون
9 اردیبهشت 95 15:32
الهی خاله سعیده قربون شیرین بازیای نیکا جونش انشالله همیشه شاد و سلامت باشی جیگر خاله
مریم مامی آرین
17 اردیبهشت 95 11:25
سفر به سلامت فاطمه جون ماشالله به دخملللللل خوشکل
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي مريم جوون
حدیث
9 خرداد 95 21:17
سلام عمه جون. انشاالله همیشه خوش باشین. نیکا هم که تو همه عکسا شاد و خوشحاله معلومه خیلی بهش خوش گذشته. فدای اون ژست گرفتنات عزیز دلم......
مامان الینا
14 خرداد 95 22:59
وای که چقدر دلم برای نیکا جونی تنگ شده بود هزار ماشالا خیلی بزرگ و ناز شده از این جا میبوسمتون
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
ممنون خاله جون منم دلم برا اليناي ناز تنگ شده بوسش كن
✿مامانی پرنسس آنیکا✿
20 خرداد 95 10:25
وای عسیسم چه عکســـــای ناناسی داری...نیکا خانووووم..!
مامان روژینا
28 تیر 95 17:54
عزیییییییییییز دلم چقد خانوم تر و بزرگتر شدی نیکا جونمخیلی دلمون برات تنگ شده بود آپم عزیزم
مامان آنیسا
17 مرداد 95 11:27
عزیزم خوش اومدین به شیراز