نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

دومین یلدا.1393

1393/10/15 22:52
520 بازدید
اشتراک گذاری

نیکا جونی سلام. این روزانمیدونم چرا خیلی وقت کم میارم .نمیدونم کی شب میشه کی روز.غمگینولی خدارو شکر خوب میگذره .خندونکتو عزیز دلم هروز شیرین زبونتر میشی.کلمات جدید ادا میکنی .ومن وبابایی لذت میبریم. بوس

برسیم سراغ شب یلدای 93. اول شب رفتیم خونه مامان جون. حسابی با عمو ها وعمه ها خوش گذشت. وتو نیکای عزیز مثل همیشه با شیطنت همه رو میخندوندی.

از اونجا یه سری خونه ی آقاجون زدیم.وقتی رسیدیم خونه ی آقاجون سورپرایز شدیم .بله مامانی جون حسابی همه رو شگفت زده کرده بود.یک یلدای کاملا سنتی. بله کرسی گذاشته بود. واقعا لذت بخش بود. واونجا هم حسابی با خاله ها ودایی ها خوش گذرونیدم.

نیکا جونی برروی کرسی

چند روز بعد از شب یلدا یعنی 93/10/04 من وبابایی ونیکا جون ومامان جون زیارت کوچولو رفتیم قم

مثل همیشه سراغ جاهای خاصی میگردی ومیری شیطونی میکنی

نیکا در حال نماز خوندن

اخه دختر چرا رفتی تو کشو.

نیکا در محل کار مامان. خب اومدم به مامانم کمک کنمخندونک

یکی دیگر از مدلهای تماشای تلوزیون نیکا دختری.

نیکا در کنار نی نی های دوستای مامان

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان روژینا
16 دی 93 12:36
یلداتون با کلی تاخیر مبارک عزیز دلمپس حسابی بهتون خوش گذشته خدارو شکرایشالا همیشه به شادی و جشن و مسافرت گلمالهی خاله قربون اون نماز خوندنت بشه عشقم که اینقد معصومیعکسای خیلی قشنگی گرفتی عزیزمایشالا دخملی هم زودی کلی مو درمیاره تا مامانی موهای خوشگلش رو ببنده و ملوس شه
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسی مامانی .ممنونم.
مریم
17 دی 93 20:35
قربون این دخمل خوشکل ..مو طلایی آخه چرا اینقدر شیطونی ؟؟؟؟[پاسخ
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي ماماني .حالا اينا جزيي از شيطنت نيكاس .كجاشو ديدي .
مامان الینا
19 دی 93 16:48
شیرین خاله فدات شم تو چقدر ملوسی دل همه رو با شیرین کاریات میبری
رونیکا
28 دی 93 11:50
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
مامان پرنیا
29 دی 93 0:55
الهی فدات بشم خاله جون با اون نماز خوندنت نازییییییییییییییییییییییییی
مامان روژینا
30 دی 93 11:33
فدای تو دوست خوبم
مـامـانـی ِ هیمـن
3 بهمن 93 18:22
سلام عزیز دلم.خوب هستین.ماشالا به نیکا جون چقد خوشگل شده وناز.خدا حفظش کنخزیارتتونم قبول باشهایشالا میام خصوصی و دلیل نبودنمو میگم براتون.رمزو تو خصوصی براتون گذاشتم
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسی عزیزم. خیلی خوشحالم دوباره عکسهای خوشگل هیمن جون میبینم.دلمون براتون حسابی تنگ شده بود.
دختر دایی حدیث
4 بهمن 93 16:05
سلام عشقم. فدای خنده هات و شیطونی هات بشم خوشگلم.... وقتی خونه بادی خیلی بهم خوش گذشت قربون تلویزیون نگاه کردنتع بشم جیگرم.... عمه براش حتما اسفند دود کن
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي گلم
مـامـانـی ِ هیمـن
8 بهمن 93 12:41
سلام مامانی جونم رمز به دستتون رسیددوباره رمز رو براتون میذارم لطفا خصوصیتونو چک کنین
مامان روژینا
3 اسفند 93 10:48
سلام عسیسمکجایی پس خاله جونم؟ پس کو پست جدید؟ عکس جدید از نیکا جیگر؟
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
سلام مامانی . کمی تنبل شدم. شاید بهانه باشه ولی وقت کم میارم. از سرکار میرسم خونه .خیلی زود شب میشه