نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

گوشواره نيكا جون

1393/3/13 12:11
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نيكا جونم .بالاخره بعد از هشت ماه وپانزده روز از تولدت يعني مورخ 93/03/01 روز پنج شنبه جرات كرديم وبرديم پيش خانم دكتر وگوش نازتو سوراخ كرد برخلاف تصورم زياد گريه نكردي. ولي باين حال جيگرم كباب شد.اينم عكس نازت

 

نيكا جون مدتي بود كه ميخواستي چار دست وپا بري ولي دنده عقب ميرفتي بالاخره تونستي درست حسابي چاردست وپا بري دقيقا شب يكشنبه ساعت ده ونيم بود .تو اتاقت بودي كه باباجون منو صدا زد ديديم بله دختر نازم  داره به سمت جلو حركت ميكنه الهي فدات بشم ماماني

نيكا جون وحسنا جون (دختر دايي)

نيكا جون در كنار سلدا جون در سمت راست حسنا جون و آرمينا جون

اينم حسنا شيطون عمه اس كه هميشه با ديدن نيكا كلي ذوق ميكنه

نيكا در باغ آقاجون كنار درخت پر از شكوفه به

 

پسندها (10)

نظرات (8)

مریم
13 خرداد 93 13:31
مامانیی نیکاجون نی نی تو نو خیلی دوستش دارم خوشکلترین نی نی دخملیه که دیدم کنار این شکوفه ها خودش یه شکوفس قربونش برم خدا حفظش کنه مو طلا روبچلونمش
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي ماماني نظر لطفتون با چشماي خوشگلت داري ميبيني
حدیث جون
13 خرداد 93 18:57
سلام عمه جون خیلی خوشحال شدم دیدم عکس سلدا و حسنا رو گذاشتی تو وبلاگ ممنون. راستی من لینکت کردم تو هم منو لینک کن . قربونت برم بای.
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
سلام عزيزم .باشه منم تورو لينك ميكنم دوستت دارم
سحرمامی آرتین
14 خرداد 93 19:26
وای چه عکسهای نازی.خاله فداش بشه گوشتوسوراخ کردی اذییت نشدی؟ولی خب عوضش واسه خودت خانوم شدی دیگه. ودستت دارم...
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
منم دوستت دارم عزيزم
مامان الینا
15 خرداد 93 23:19
سلام خاله جون خوبی؟گوشوارت مبارک باشه.ایشالا یه روز تو وبلاگت خبر عروس شدنتو بشنویم عروس کوچولوی من. بوس برای نیکای عزیز
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي خاله جوني اليناي ناز بوس كن
مامان هلیا جون
19 خرداد 93 13:02
چه دخمل نازی افتخار دوستی می دهید؟
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
lمرسي ماماني بله چشم حتما
مامان هلیا جون
25 خرداد 93 12:24
هم نيكا خوشگله هم عكساش.درختاي به مال كدوم شهره؟خيلي قشنگه.بووووس
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي عزيزم .واسه شهر زنجان
مامان پرنیا
27 خرداد 93 1:24
قربونت برم خاله جون مبارک باشه گوشوارت
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي خاله جوني.