نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

گشت و گذارهاي نيكا جون

1393/2/14 8:39
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم اين روزا حسابي سرم شلوغ بود بابت اسباب كشي كه داشتيم .ومن فرصت نداشتم بيام وبلاگت وبرات بنويسم.با اين حال به تو خوش ميگذره اخه اخر هفته ها رو ميريم گردش و تو هم حسابي ذوق ميكني كلا تو جمع بودن رو دوس داري وهركسي را ميبيني مخصوصا خانمها رو حسابي ميخندي ولي رابطه خيلي خوبي با اقايون نداري كمي سخت قبولشون ميكني. كم كم دايره لغاتت هم داره زياد ميشه اين روزها ميگي م م ن ن ولي بيشتر  دد را استفاده ميكني وروجك من از الان بابايي هستي.در حال حاضر نميتوني چاردست وپا بري ولي دنده عقب ميري.وقتي چيزي ميخواي يا از دستت چيزي رو ميگيريم چشماتو ميبندي ودستاتو ميكوبي به پاهات گريه ميكني .خلاصه از الان داري زور ميگي.بهت ميگم دست دسي زود دست ميزني.خلاصه هرروز شيرين كاريت بيشتر وبيشتر ميشه عزيز دلمممم

 نيكا وسوگل در طارم

عكس

نيكا وثنا (دختر عمو)

عكس

 

عكس

 

عكس

من خوشگلمممممممممممممممممممممممم

پسندها (7)

نظرات (11)

مریم
14 اردیبهشت 93 21:46
یعنی قربون اون نگات بشم عروسک خودمی عشق منددری هم که هستی نانازیجااااااااااااان
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
اره والا از الان حسابي گردش وتفريح دوست داره
مامان پرنیا
19 اردیبهشت 93 16:47
وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸….. *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
چشم ماماني حتما ميايم
مامانـــــ
20 اردیبهشت 93 10:07
الهی .چ نی نی خوشگلی دارین خدا حفظش کنه
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي عزيزم
مامانـــــ
26 اردیبهشت 93 11:13
ای جووووووووووووووووونم . نی نی تون چ خوشگله عین عروسک نازه. خدا حفظش کنه
مامانـــــ
26 اردیبهشت 93 11:14
عه من قبلا نظر گذاشته بودم خودم ندیدم
مامان الینا
26 اردیبهشت 93 11:16
سلام نیکا جون خوبی عروسکم چقدر خوشگل شدی ما شالا ایشالا همیشه گردش و خوش گذشتن
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
ممنون مامانيالينا رو ببوس
سحرمامی آرتین
28 اردیبهشت 93 12:27
عزیزم درخواست دوستیتون روقبول میکنم وشمارولینک میکنم.شماچی؟ دخملت هم خیلی نازه خداحفظش کنه.به وبمون بیایین وبرامون یادگاری بذارین.ممنون.
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي عزيزم چشم حتما منم شمارو لينك ميكنم
مامان روژینا
28 اردیبهشت 93 13:29
عزیز دلمچه دخملی ملوسی روژینای منم از آقایون زیاد خوشش نمیاد خاله جونممن لینکت میکنم گلمپیشم بیا عزیز دلم
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي عزيزم منم شماره لينك كردم
مریم
28 اردیبهشت 93 22:33
دوستت دارم نی نی نیکا ..کاش از نزدیک میدیدمت بعد میدیدی چطوری میچلوندمت آخه تقصیر خودته چرا اینقدر عروسکی ؟ بلاخره کی میخوای از موهای خوشکلت رونمایی کنی؟حتما دخمل مو طلایی هستی مطمینم
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرس ماماني.اره نيكاجون گيسو طلاس.كم كم داره در مياد به اميد خدا
سحرمامی آرتین
29 اردیبهشت 93 9:46
*آپم*خواستی بیا.
حدیث جون
8 خرداد 93 11:17
سلام عزیزم چقدر ناز شدی. ماشالا تو هم از الان کلاس میزاری. مگه تو هم کلاس گذاشتن میدونی چیه؟!!! گزگن هم که هستی.
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
مرسي عزيزم