نیکاجوننیکاجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نیکا جون هدیه ناز خدا

نيم سالگيت مبارك گلم

1393/1/16 17:42
467 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختر ناز قشنگم 6 ماهگيش به پايان رسيد.واقعا روز ها به سرعت ميگذره. 6 ماه به سرعت گذشت. بازم واكسن ونگراني من .خدارو شكر واكسن شش ماهگيت هم خيلي راحت بود اصلا تب نكردي .نيكا جون اين روزا صداهاي جديد در مياري واسه خودت اواز ميخوني ب ب دد  آآ من وبابا كلي ذوق ميكنيم.وقتي ماماني ميره سر كار حسابي دلتنگ ميشي. خونه ي مامان جون انگاري به صداي زنگ خونه شرطي شدي با صداي زنگ فك ميكني مامان بابا اومدن .ميام خونه حسابي ذوق ميكني اولش محكم بغلت ميكنم بعد تو حسابي خوشحال ميشي مبيبني از شير خبري نيست گريه ميكني فداي گريه ات بشم .عكسهاي نازتو بعدا ميزارم تو وبلاگ .اخه اين روزا روزهاي سختي واسه ماماني .از صب كه ازت دور ميشم سعي ميكنم كل بعداظهر و واسه دختر گلم وقت بزارم حسابي وقت كم ميارم.

u

هورا من دارم بزرگ میشم ب

پسندها (5)

نظرات (3)

مریم مامان آرین
28 اسفند 92 14:35
الهی قربون این عروسک خوشکل بشم ان شاالله زودتر به سرکار رفتن مامانیش عادت کنه بهونه نگیره [نی نی راستی عزیزم نیکاجون شیرخشک میخوره؟ ضمنا سالی سرشاراز موفقیت برات آرزومندم
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
نه شير خودمو ميخوره .
مامان پرنیا
28 اسفند 92 20:59
نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم . . .
مامان الینا
8 فروردین 93 0:47
سلام عزیزم عید شما هم مبارک باشه ببخش که کمی دیر شد ایشالا امسال سال خوبی برات باشه راستی منم مثل شما شاغلم و تمام حرفهایی که میزنید و درک میکنم چون همه اینهارو تجربه کردم اگه دوست داشتید میتونم بدونم شغلتون چیه؟
فاطمه مامي نيكا
پاسخ
سلام عزيزم من كارمند اداره حمل ونقل هستم